جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

دستگاه دلمه پيچ

فروشگاه لوازم آشپزخانه

۱۹۹ بازديد

دستگاه دلمه پيچ

 

خريد اينترنتي دستگاه دلمه پيچ

توضيحات دستگاه دلمه پيچ :
دلمه پيچ تك براي پيچيدن فانتزي دلمه، درست كردن غذاهاي فانتزي، شيريني ، لازانيا، پيراشكي، رولت و .... " بهترين هديه به آنانكه دوستشان داريد "با كمك اين وسيله مي توانيد براحتي غذاها و شيرينيهايي درست كنيد كه نياز به لوله شدن و ساندويچ شدن دارند اين وسيله نياز واقعي هر آشپزخانه و هر آشپز خوش سليقه اي است كه به زيبايي غذاها و شيرينيهايش اهميت ميدهد كافيست خمير يا برگ مو را با اندازه مشخص در دستگاه گذاشته و اندكي از موادي كه ميخواهيد دلمه يا ساندويچ و حتي شيريني شوند را در آن بريزيد با يك حركت در كمتر از يك ثانيه دلمه يا ساندويچ رول شده خود را تحويل بگيريد بي نياز از برق و باطري و با امكان شستشوي آسان.
همه در يك سايز و اندازه و با سرعتي باور نكردني كافيست امتحان كنيد.

 

فروش  دستگاه دلمه پيچ

خـريد پستي >> قيمت با گارانتي فقـط :35000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

نحوه ي كار دستگاه :
فقط كافيست برگ مو را بر روي دستگاه دلمه پيچ Dolmer قرار دهيد مواد اوليه دلمه را اضافه كنيد و دستگيره دستگاه دلمه پيچ را به سمت پايين بكشبد و دلمه را تحويل بگيريد. با كمك اين وسيله مي توانيد براحتي غذاها و شيريني هايي درست كنيد كه نياز به لوله شدن و ساندويچ شدن دارند.

فروش دستگاه دلمه ساز

 

روش خريد دستگاه دلمه پيچ :
خريد پستي : در اين روش , دستگاه دلمه پيچ فانتزي درخواستي شما بوسيله پست براي شما ارسال ميشود و شما بعد از دريافت كالا , مبلغ آن و هزينه پست را به مامور پست ميپردازيد.براي اينكار روي لينك خريد پستي كليك كنيد و مشخصات خود را طبق آنچه كه خواسته شده وارد نماييد.
پس از اينكه سفارش شما ثبت شد،ما محصول را براي شما ارسال خواهيم كرد و هزينه‌ي اين محصول را نيز پس از اينكه بدستتان رسيد به مامور پست پرداخت مي‌كنيد.

خـريد پستي >> قيمت با گارانتي فقـط :35000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

فروش دستگاه دلمه ساز

 



 روش خريد : براي خريداين محصول پس از كليك بر روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كارتان تحويل و بعدا هزينه را به مامور پست پرداخت نماييد.

 نكته دوم: كليه محصولات اين فروشگاه طبق موازين جمهوري اسلامي ايران عرضه و حقوق كپي رايت نيز رعايت شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.